За неке послове довољна је „мушкост“

Данас је коначно стављен печат на уговор о јавно-приватном партнерству  између Града Суботице и фирме Транс-југ из Обреновца чиме је ЈП Суботица-транс тешком одлуком чика градоначелника, како каже Стеван Бакић, отишло у историју.

Ипак не још, бар док се не распродају на лицитацији аутобуси којим ће се отплатити отпремнина онима који неће желети да возају нове аутобусе са климом новог газде Дејана.

Ипак за нашег чика градоначелника ово је један од ретких тренутака у којима је баш срећан јер је коначно рупу без дна успео да затвори а у свему томе било је потребно имати само довољно храбрости и како каже „мушкости“.

Цовид је разорио предузеће које није имало снагу да поврати кориснике јер возила  нису била адекватна а нису испуњавала ни основне безбедносне услове.  Град је покушао нешто али је то било мало за квалитетно функционисање. Дошли смо у безизлазну ситуацију, на ивицу провалије и мислим да са овом одлуком каснимо годину дана или две али ипак је ово сарадња у интересу грађана, рекао је Бакић додајући да свако ко другачије мисли је непријатељ града, грађана и лицемер.

Догорело је до ноктију али успели смо. Вредност  уговора је 14 милијарди 20 милиона без пдв односно са 15 милијарда 422 милиона и то није износ који ће град Суботица да плати него пројекција од наплаћених карата за наредних 15 година и концесиона накнада.

394 милиона износи концесиона накнада на годишњем нивоу чиме ће град Суботица уштедети 62 милиона динара односно за 15 година најмање 930 милиона.

Газда Дејан који је, како каже, готово рођен у аутобусу већ је у гаражу утерао 31 аутобус док за преотсалих 19 има довољно времена, 18 месеци. Они ће сви имати климе и путнике ће и хладити и загревати док ће водити рачуна и о заштити животне средине.

Наша фрима се бави 30 година превозом путника, у градском, приградском и међународном саобраћау а у овом граду препознали смо потенцијал и квалитет, рекао је Дејан Петковић, директор овог предузећа, додајући да ће у возни парк инвестирати 10 милиона евра.

Поред ове инвестиције Транс-југ је у обавези да инвестира милион евра у реконструкцију аутобуске станице као и у радионице а и за запослене кажу да имају понудуу која се не одбија.

Модернизација градског и приградског превоза, нови тикетинг системи, нове могућности наплате, нове апликације да омогућимо приступ сваком грађанину да купи карту односно да може преко мобилног телефона све то да обави, каже Петковић и обећава квалитетан и сигуран превоз.

Поред тога што је рођен газда Дејан и живи са аутобусом, и то је свакако гаранција да ће направити модеран и функционалан градски превоз. Зато ће у сарадњи и договору са грађанима поштујући њихове потребе, сагледати чињенице на терену и могућности и у складу са тиме прилагођавати линије.

Оне међумесне линије о којима је председник Скупштине града Даниел Ђивановић причао а за које  су дате чврсте гаранције решаваће се бар у почетку преко ЈП Суботица-транс, оним истим возилима за које је градоначелник у неколико пасуса пре тврдио да су небезбедна и немају климе.

Уговор су у присуству градоначелника Суботице Стевана Бакића, потписали начелница Градске управе Града Суботице, Марија Ушумовић Давчик, и директор предузећа „Транс-југ“ из Обреновца, Дејан Петковић.

 

Оне тхоугхт он “За неке послове довољна је „мушкост“

  • Срамота је да један градонацелник користи такав заостали, сексистицки и за зене дискриминаторни језик. О униставању Суботица-Транса да и не прицамо!

Леаве а Реплy

Yоур емаил аддресс wилл нот бе публисхед. Реqуиред фиелдс аре маркед *